16 december 2010

Hej på er! :)

Idag blir det en hemma dag. Ingen skola för min del, eftersom dom skulle åka till sthlm.
Men det blev inte så eftersom det blev snökaos, i år igen.. (samma sak förra året när vi skulle åka) Så ja, antagligen så blev alla hemma ;) hahah.

Jag tänkte iaf skriva klart mitt NO-arbete tänkte jag. Och så kanske det blir en sväng till stan för att köpa julklappar. Jag har fortfarande inte köpt en enda :o herregud..
Tänkte också försöka hinna med att beställa bilder så jag har dom hemma tills jul :) och om jag hinner tänkte jag baka pepparkakshus (om jag lyckas?) :D

Igår var det scä hela dagen :) blev faktist en väldigt bra dag trotsallt! :) underbara människor det finns.
Men när jag kom hem var jag döööööööööööö trött. Så det blev tyvärr ingen bloggning igår.. :P Men idag ska jag nog bättra mig! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0