22:43

Vart en väldigt lång dag, med massor av grejer att göra :) men jag lyckades ta mig igenom den!

Jag har fixat en massa saker. Typ städat, bakat, klätt granen och sånna saker.
Jag och Niklas var även ute i skogen i snön. Jääättemysigt verkligen :D och helt plötsligt fick även för oss att göra en varsin snöängel mitt ute på en åker :D hahah.
Och det var så himla fint ute, ångrade att jag inte tog med systemkameran! Ska försöka gå ut samma runda imorgon och fota lite om jag hinner :)

Imorgon äre julafton! :) Ser itne frmemot det lika mycket som jag brukar, men jag vet väl vad det beror på antar jag. Mycket mat, mycket folk.. Inte riktigt vad jag gillar..
Menmen, det är ju trots allt bara julafton en gång om året!


Min fina snöängel!


Våran söta julgran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0