ännu en fredag

heeeej! :)

Det blev inget mer inlägg igår pga att det inte gick att logga in på blogg.se (ni som har blogg kanske märkte det?).
jag gjorde iaf en massa saker igår :) pluggade och bakade pepperkakshus bl.a :D och fint blev det (eller inte..)

Idag har jag varit i skolan. Förmiddagen som vanligt. Sista skoldagen, fast det var väl inte speciellt mycket skoldag idag heller.. hahah, gjorde iprincip ingenting under lektionerna, vi fick göra som vi ville typ :P
Har två dagar nästa vecka också, men det är bara "handledardag" och typ pysseldag. Och sen äre ju skolavslutning en dag också :)

Sen åkte jag ner på stan och mötte Josse och Liam, så var vi med dom ett tag (eller ah, ett ganska långt "tag").
Köpte också min första julklapp! hahah :D(Y) Bra gjort av mig!

Förövrigt så har jag inte mått så jättebra under eftermiddagen. Jag har frusit som en dåre och jag är trött som tusan.. Så nu blir det sängen, och så hoppas jag på en lite piggare Issa imorgon!

Slänger upp en bild på mitt "fina" pepparkakshus;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0