BRIST PÅ RUBRIK

tjeeenare!

Idag har det varit en lång dag, enligt mig.. för nu är jag dötrött!
Har varit i stallet på förmiddagen. Träffade Erica och Elina :D och sen Amanda också! :D massa kuligt!
Sen kom mamma, så åkte vi och hämtade Lindas betyg och åkte sen och lämnade dom till henne.
Sen vidare ner på stan och kolla lite. Men det är så jädrans mycket folk överallt :P kanske inte så konstigt? hehe.
Köpte iaf en vaaaarm fleecetröja :) men det var det ändå.
Får åka ner ngn annan dag och köpa skor, hann inte kolla så jättemycket för vi hade bråttom hem..

Och nu fryyyyyyyyyyyyyser jag!! eller det har jag gjort hela dan, och jag lyckas aldrig bli varm! jag blir galen!
Jag kommer väl inte bli varm förnst jag går och lägger mig. Då har jag ju två tjocka duntäcken på mig + en jäääättevarm vetekudde!
Då brukar jag kunna bli varm iaf! hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0