EN SNÖIG SÖNDAG

Hmm, här kommer ännu ett lite kortfattat och snabbt inlägg.. Känner att jag är lite efter med allt :P hahah, men jag ska bättra mig!

Idag har jag inte gjort så mycket.. Har inte fått göra så mycket, fick inte änns gå ut (brist på energi, enligt mamma) :( så jag fick hålla mig inomhus..
Jag har iaf skrivit mitt NO-arbete på datan, så jag har bara en liten grej kvar att fixa till, sen är det klart! :D
Och så har jag beställt hem lite bilder. Jag hoppas att jag får dom innan julafton, för då är det igentligen tanken att dom ska sitta på väggen redan. Men vi får väl se hur det blir med det :P slänger nog upp dom bilderna här imorgon!


Har även tagit dubbeldos av aterax idag, så nu känner jag mig väldigt uppåt :P hahah.
Älskar verkligen den medicinen, den är så bra!
Förut har jag bara tagit en tablett = ingen effekt alls, bara trötthet.
Nu tar jag två tabletter = väldigtbra effekt! Nästan all ångest borta och man blir väldigt glad (man blir lite smått hög ;) hahah) :D
Men tröttheten håller i sig, så nu är det nog dax att ta sig till sängen tror jag :)

Imorgon blir det bowling med skolan, ska bli kul att få komma iväg och ha roligt med tjejorna.
Sen efter det blir det SCÄ.

Så vi hörs efter det! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0