FREDAG

Hejsan :)

Idag var jag i skolan en lektion, den första bara för att göra spanska provet vilket gick skit.
Klockan 12 vare hembesök av SCÄ, och det gick helt okej.

Sen skjutsade mamma mig till stallet en stund, för att jag skulle få lite annat att tänka på ist för att vara fängslad hemma (som jag alltid annars är) och bara må dålig (vilket jag också annars bara gör). Så det blev en sväng dit, vilket muntrade upp mig lite :)
På söndag får jag rida igen, för min mamma är så snäll och låter mig göra det (som ett undantag den här gången också såklart). Inte något tillåtande av läkarn den här gången då, eftersom det är ju hon som bestämmer i slutändan och hon ser ju hur jag orkar och hur mitt tillstånd är den dagen :)

Annelie frågade även om jag kunde rida en av de nya ponnyerna, Snow Flake, på söndag också :) så jag hoppas på ett ja från mamma, hon funderar på det men hon måste ju avgöra det på söndag för att se hur jag mår. Men jag tror nog det ska gå bra om jag tar det lungt :) får väl se till att vila så mycket som möjligt imorgon.

Nu blire idol! håller tummarna för OLLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0