IDOL VINNARE

Jaa, vem vann igår då? Jo, Jay.

Igår hade jag faktist ingen aning om vem som skulle vinna. Minnah var så mycket bättre än Jay igår, men Jay har mer i bagaget. Var nog därför han vann, fast Minnah var bättre just i finalen.
Men Minnah har ändå åkt ut en gång, så jag hade ändå tyckt att det var rätt att hon vann isf. Även fast hon är en grym sångerska. Menmen, sånna är väl reglerna antar jag?

Jay har en grym röst, och han är såååå talangfull. Men efter vad jag har hört om honom nu efteråt så tycker jag inte att han var värd det ändå.. Men det är ju min åsikt. Det är ju en musiktävling, och han sjunger grymt, och det är ju det tävlingen går ut på.

Och det här med att Minnah och Jay är tillsammans, det måste väl bara vara en dum lögn?
Jay har ju flickvän?

Vad har ni för åsikter?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så jävla bra han är!! ;)

2010-12-15 @ 11:32:00
URL: http://jojjosspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0