KLUBBMÄSTARE 2010! ännu en gång.

Jaa, hahah. Så gick det idag! Jag vann, ännu en gång! :D

Sean var jätte duktig :) gjorde allt man bad om och var jättepigg och glad! (y)
Och jisses vad kul det var! :D satsade gärnet i omhoppningen, och hästen bara hängde på :D hahah, härligt.
Och det ledde till vinst!
Så nu är jag klubbmästare i både dressyr och hoppning!

Jag som inte har ridit eller tränat på 11 veckor! och så vinner jag båda KM :P
hahah, lite roligt :D

Lite bilder; (Har ingen rosett på bilderna för att hästen var livrädd för den :P)



hahah, Ellika (y)

kolla så söt han är! inte jag däremot..



Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis! ;D var rider du ngn stanns?

2010-12-15 @ 11:34:08
URL: http://jojjosspace.blogg.se/
Postat av: Isabelle Forsberg

Södertälje ridklubb :)

2010-12-16 @ 10:38:29
Postat av: Isabelle Forsberg

Och tack så mycket! :D

2010-12-16 @ 10:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0