LIAM ♥

Hmm, idag har det inte hänt så mycket..
Jag är sjuuuukt trött, men jag har ingen aning om varför :P

Vi har typ varit hundvakt, och det är väl typ det jag har gjort idag. Får inte göra så mycket mer eftersom jag ska tävla imorgon :)
Men snart ska vi åka till Josse, Johan och Liam, och vi ska vara barnvakt åt sötnos Liam för Josse och Johan ska iväg. Så det blir att vara där hela kvällen. Kommer nog hem väldigt sent :)

Sen får jag nog tagga lite inför imorgon också :) Ska bli kul att få rida igen, men jag känner mig inte så jättepeppad inför tävlingen - än ;)
Ska bli kul att rida lite på den nya ponnyn också, Snow Flake :)

Nej, nu ska jag packa lite inför imorgon och sen ska vi nog åka. PUSS.


bjuder på en gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0