LUCIA

Igår vart det lite mycket på kvällen, så jag hann inte slänga in nå flera inlägg.. men jag får väl slänga upp det jag tänkte lägga ut igår nu ist :D

Var hemma igår bara. Bakade gjorde jag iaf :D först mitt bröd (jag bakar eget bröd efter ett speciellt recept) sen bakade jag lite julgodis. Först müsli med vit chocklad typ, och sen kokostoppar :D Jag önskar bara att jag kunde äta det också, eller rättare sakt ville äta det. 

Müsli med vitchoklad;


Kokostoppar;

fina va? :D


Idag har jag varit i skolan, VÄLDIGT lugn dag :P först kolla på Lucia under SO:n, sen en muntlig redovisning i spanska och sen fick vi typ måla på resten av den lektionen, och sen kollade vi på film på engelskan+svenskan.
Så ja, inte speciellt jobbigt :P hahah.

Sen har jag varit och kollat lite med mamma :) Letade lite efter jackan som jag vill ha, vi skulle kolla om jag kanske kunde ha barnstorlek ist, men dom var förstora men för korta :( och XS är lite för stor, men det är det minsta, så det får bli den ändå! :) men tyvärr så fanns den inte i XS i just den färgen jag vill ha så vi får beställa hem den istället! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0