MAAASSOR MED PROV

Hejsan!
Blev ett lite sent inlägg idag, men har haft lite fullt upp.. Men det gör ingenting för jag har STUDIEDAG imorgon! :D

Igår vart det inget inlägg. Hade det lite jobbigt på kvällen, så jag orkade inte riktigt.. Var iaf i skolan en litenstund och sen på SCÄ.

Idag har jag varit i skolan på förmiddagen. Fick reda på en massa prov och arbeten; Svenska arbete (William Shakespear) - VG+ (hon sätter inga MVG förnst nästa termin), SO kartprov - bland de bästa (satte inga betyg), SO religion - VG-, Engeskla läsförståelse - VG, Engelska Hörförståelse - G.
Bra resultat faktist, iaf för att bara gå halv tid i skolan! så jag är nöjd :)
Men vart ändå lättad att jag fick G på engelska hörförståelse :P trodde verkligen inte att jag skulle bli godkänd på den, så dåligt gick det.

Sen har jag varit hemma och pluggat, vi har så himla mycket inlämningsuppgifter och prov nu de sista veckorna.
Har också varit på konfan, som jag fick gå på igen efter ett litet uppehåll nu när det varit så mycket de senaste, men idag kom det ingenting ivägen så då fick jag gå! :)

Så ja, det var mina två senaste dagar! ska skärpa till mig och blogga om lite roligare saker framöver faktist! 
imorgon blir det bl.a önskelistaaaaa! missa inte det!

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0