SAKNADE TJEJOR

Dagen blev som planerat! :)

Hade Merchan idag, så var hos henne och fixade allt och fixade henne :)
Länge sen jag hade henne nu, eftersom jag inte kunnat vara där så ofta. Men nu äre lov! Och då har jag ingen skola som tar min energi, och då får jag göra massor med mer grejer! :D
Sötnos hästen, har saknat henne (L)



Sen vid typ 6 drog jag till Elle :D vi hade väldigt skoj, som alltid! Har verkligen saknat henne med, eftersom vi inte heller har varit på länge! Så det var verkligen på tiden. Älskar den tjejen sjuuuuuuuukt mycket! (L)




Jag har verkligen en hel drös med bilder på oss! Det finns OÄNDLIGT många verkligen..
Der här var några gamla, men vi tog även några nya idag. Får se om ngn kommer upp på här ngn dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0