SISTA INLÄGGET 2010

Jahapp, troligen sista inlägget för det här året!

Igår var jag ju som sakt hos pappa med Josse, Johan och Liam. Och sen sov jag hos Josse :)
Fick lite pengar av pappa, så nu är jag rik igen ;) - eller inte. heheh.

Idag åkte jag med Josse & co hit :) Så var dom här en stund och åkte sen till nyårsfirande, men vi fick kvar Liam här :)

Och det här måste vara det tråkigaste nyårt jag haft.
Trodde jag hade planer, men tydligen så sprack dom.. Och någe längre får jag ju inte åka, pga sjukdomen. Så ja, det fick bli att vara hemma med familjen. Kul (y) - nej.
Menmen, sånt är väl livet. Eller? - Nej, MITT* liv är så..

Men jag får önska er alla ett Gott Nytt År iaf! :)



Och föresten, har ni några nyårslöften?
Jag har inte tänkt ut några iaf, vi får väl se om jag hittar på ngt under de sista 40 minutrarna.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0