suuuuper snabbt inlägg

Förlåt, jag suger på det här :P hahah. Men när jag får lov, då lovar jag att jag ska skärpa till mig! :D
Här kommer iaf ett litet snabbt inlägg, för sängen väntar på mig! :)

Var och bowlade med klassen! :) riiiiktigt roligt att få komma ut o göra någonting roligt för engångsskull :D
och gissa vem som vann? - jag såklart ;) hehe
Nä, men jag, Felle, emelie och Mathilda hade väldigt kul! :D

Såg även PimPim och Tomas (om han hette så?) Johansson :D huuuuuuuur ballt? hahah, närå. Men lite iaf ;)

Sen vart det SCÄ med mamms.

Och nu har jag bara varit hemma :) Har gjort klart NO-arbetet! :D tjiho!
Och så har jag fruuuuusit som en nöt heeela dagen.. inte roligt.

Näj, nu blire sängen så jag orkar med morgondagen :) PUSSELIPUSS


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; felfelfel.. du är så jäkla söt på den första bilden!! man blir ju avis <3

pusselipuss

2010-12-21 @ 13:48:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0