15/11 + 16/11

tjenare chilenare :D

igår varjag på scä klockan nio och träffade min överläkare :) och vad han snackar! hahah, helt sjukt. såklart är det ju för att han vill att jag ska förstå så bra som möjligt, men man får nästan skavsår i öronen ;)
det gick typ bra, nästan. jag får inte träna än :( min kropp är fortfarande inte kapabel till det..
MEN, på söndag får jag rida KM!! :D:D:D:D tjoho!
vi får väl se hur det kommer gå, jag har ju trotsallt inte ridit på 9 veckor :P hahah. vi får väl se om jag skämmer ut mig eller inte ;)

efter det åkte jag, mamma och Linda till Josse & Liam :) var där till typ 3.

sen hade jag utvecklingsamtal halv 5 :) det gick bra! väldigt bra :) pratade lite vart jag låg i alla ämnen, vilket jag ligger väldigt bra till, vi pratade lite om gymnasiet och lite annat och fyllde i lite papper :)

idag har jag gått i skolan på förmiddan. sen hem, pluggade lite matte.
och sen åkte vi upp till scä idag igen. var där från 4 till kvart över fem typ :)

det var mina två senaste dagar. det vart ett litet stressigt inlägg men nu måste jag vidare till tvn för nu är det sveriges skönaste familjer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0