alla helgons dag

hejsan! :)

idag var jag uppe på mormors grav med mamma, moster, morfar & Josse + Liam & Ester. Eftersom det är alla helgons dag :) skulle igentligen vara rätt coolt att gå vid gravrna när det är mörkt, eftersom alla ljus är tända och allt :D fett fint ju :D fast kanske lite läskigt ;)

sen åkte vi och hämtade Linda och sen åkte vi vidare hem till morfar :) sen kom niklas också. så var vi där en stund och så.

sen åkte jag, Josse + Liam & Ester, Niklas & mamma hem. så nu har vi umgåtts här hemma en stund (eller en ganska lång stund). spelat yatzy (som jag då äger på ;) hahah) och gjort en amssa annat, & så har jag såklart myst maaassor med Liam. Lilla sötnosen, så himla underbar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0