BIO

hejsan :) lite dålig uppdatering de senaste dagarna, jag vet.. men det har varit lite mycket :)

torsdagen finns det inte så mycket att berätta om :P skola hela dagen, hade so prov som gick skit..

igår var jag i skolan till tio. sen åkte jag och mamma till scä. gick bra där, även fast allt inte var så bra. allt går så jävla segt, jobbigt att bara stå och stampa på samma ställe.
sen hem, hände inte så jättemycket här.. vid 7 gick jag typ och vila för att jag var så jääävla trött, så att jag kunde vara pigg till idol tänkte jag. men det lyckades jag itne så bra med :P hahah. jag vaknade igen halv tolv med kläder och allt :P så det var bara somna om sen ;)

idag blir det bio med elle, emme, felle och emelie :D vi ska se Paranormal Activity 2 och jag kommer dööööööööööö. verkligen .

hihihi, hörs senare om jag fortfarande lever! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0