dagen

hejsan :)

dagen blev som den var planerad.. :)
först stallet och kolla lite på laget, mest hälsa på :P hahah, hann inte se så mycket av träningen :)
pratade även lite med Camilla o så. Saknar verkligen Merchan :( saknar våra mysiga & galna stunder.
Camilla ville att jag skulle rida henne imorgon, men får ju fortfarande inte rida så att så blev det tyvärr inte :( menmen, jag har då ännu en sak att längta efter <3
sötnos hästen <3


sen blev det scä. var där vid kvart i fyra, och åkte där ifrån vid typ kvart över fem :) och det gick bra där.
sen hem, & nu har jag kollat på "böda camping" på 5an. hahah, jag var tvungen. för varje år så campar vi där, så jag var ju tvungen och kolla om vi var med ju! :D haha, och gissa vad? vårat tält va med! höhö. och min bikini och handuk som hängde utanför på tork! ;) den ni! hahah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0