FALSTERBO

SAKNASAKNASAKNA!








jag saknar falsterbo så sjukt mycket!
det är verkligen en av de bästa sakerna jag gjort iår! så sjukt underbart.
jag vill tillbakaaaaaaaaa! nununu!

finns verkligen inte ord till att beskriva kärleken till de här personerna. de är helt otroliga. finns inget finare!
jag har sån jäkla tur att jag har de här 5 tjejerna i mitt liv. jag är verkligen lyckligt lottad. utan dem vet jag inte vad jag hade gjort. de gör livet värt att kämpa för!

allt vi gjort tsm, allt vi gått igenom, allt vi kämpat för, allt vi njutit av! allting kommer ALLTID finnas kvar i mitt hjärta, vad som än händer. 

JAG ÄLSKAR ER!


Kommentarer
Postat av: Karin

We love you sjukt mycket issa,

vi alla saknar dig sjukt mycket, våran lilla issa men vi väntar på dig enda tills du kommer tillbaka för vi tror på dej och vet att du är bääääst.

2010-11-14 @ 19:40:21
Postat av: Karin

We love you sjukt mycket issa,

vi alla saknar dig sjukt mycket, våran lilla issa men vi väntar på dig enda tills du kommer tillbaka för vi tror på dej och vet att du är bääääst.

2010-11-14 @ 19:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0