HÄNDE NÅGOT HELT SJUKT IDAG!

hej på er! :)

idag har jag varit i skolan på förmiddagen, hade no & matte.

sen åkte jag först till IKEA med mamma och Linda, och när jag och Linda var på toaletten hände det ngt helt sjukt!
MÅSTE läsas!;
vi kommer in på toaletterna, Linda går in på en, och sen kommer det en tant ut från en toalett bredvid (som hon därimot hade glömt att låsa) och sticker typ ut huvet och frågar "väntar du på en toa?" jag typ "eeh, ja?" så började hon typ ta sin jacka, halsduk och väska som hon hade hängt in på toaletten.
sen går hon ut och jag går in, sen när jag kommer ut igen är det första hon säger "men gud vad dåligt, dom har inga tork-servetter! gud så hemskt".. jag fattade typ ingnting.
sen började hon kolla sig i spegeln och ba "gud så jag ser ut, gud så tjock jag är". sen kommer Linda ut också, och tanten står FORTFARANDE och klagar på sig själv, typ; "men gud, nu får det vara nog! jag är ju jätte tjock", "jag kan ju inte ha den här jackan, jag ser ju jätte tjock ut", "gud så hemskt, usch vad tjock jag är" typ heeela tiden. jag och Linda typ kollade på varandra och ba "ööööh?"
och när vi gick ut stod hon fortfarande kvar där inne och pratade med typ sig själv?
när vi kommer ut är det första jag säger "DET DÄR MÅSTE JU BARA HA VARIT DOLDA-KAMERAN ELLER NÅT!!" och sen började vi typ ASGARVA och hon bara höll med mig.
jag började till och med fråga Linda om hon såg ngn kamera eller nåt! och mamma fattade typ ingenting och ba "vad äre som har hänt?!" för att vi skrattade så mycket och var helt inne i saken..
HAHAHAHAH, asså det var helt sjukt! seriöst xd

sen gick vi på IKEA en stund, eller en stund och stund, typ två och en halv timma :P hahah
sen åkte vi till hööks också för att kolla om stövlarna hade kommit in, och det hade som. men jag kan typ inte ha dom för jag har för små vader :( så dom blir för stora.. tråkigt.



hahah, vi får väl se om vi kommer med i ngn "dolda-kamera" eller ngt, för något skummt vare med den där tanten iaf xd hahah.
om hon var seriös så måste hon haft ngn psykisk störning eller nåt :P
vi får väl hålla ögonen öppna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0