KLUBBMÄSTARE 2010

hahah, ja, det gick väldigt bra idag! :D
och de var jätte kul at få träffa alla igen :D tråkigt bara att Karin blev sjuk :(

Casper var vääääldigt pigg på framridningen, så fick ta av mig sporrarna efter att jag ridit ett tag.. kände att jag inte riktigt behövde dom ;)
sedan dampade han lite i högergaloppen men skärpte sen till sig :)
på banan skötte han sig helt perfekt! :D var väldigt nöjd när jag kom ut därifrån :D

och gissa vad? vi blev klubbmästare!
vi red ihop 209 poäng & 72,1% !!

tänk att jag inte har ridit på 9veckor, och så går vi in och rider på den hösta % vi någonsin gjort! :o
helt underbar ponny!

ärevarvet därimot ska vi inte snacka om xd hahahah.
det gick bra till en början, sen insåg Casper att det här var väldigt roligt, så det var bara upp me huvet i taket och heeeeeeeejdååååååååååååååå
hahahah, knas häst.



jag älskar dig!

fler bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0