min dag

min dag idag:

- gå upp
- fixa sig
- åka till skolan
- ha engelska, svenska, so
- åka hem till Linda med mamma
- åka och handla med Linda och mamma
- åka hem
- vara hemma

så långt har jag kommit idag ;) väääldigt tråkigt.
tog även med min en maaaaassa arbeten från skolan idag, som jag ska ha nästa vecka eftersom jag är borta från skolan hela veckan.. är ju på scä.

och nu ikväll frågade Ellika om jag ville vara med henne, Olivia och Vendela hos Olivia. men det blev typ sent, skulle typ inte vara där förnst åtta, och sen ska jag hem också och det tar ju en stund, så det hade ändå inte blivit så mycket vara med dom :( tråkigt, jag var ju riktigt sugen på att vara med dom.. saknar dom sjuuuuuukt mycket!
menmen, på söndag får jag träffa sötnosarna! :D vi ska även försöka se till att träffas nästa helg!

och ungefär såhär roligt har jag just nu;





hahah ;) (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0