SNÖSTORM

.. är vad det är ute! :o piss väder. visst, snö är jättemysigt, men när det ligger på marken ja! inte flyger runt i storm så att man inte ser någonting och får allt på sig! hahah

skola idag.. hände inte så mycket. fick mitt spanska prov, som jag tyckte gick skiiiit dåligt.. men gissa vad? MVG! hihihi :D fick matteprovet också, som kändes bra.. men det gick inte så bra som jag trodde :P men fick VG iaf :)(y) och det är ju inte dåligt det hellet, så det är inget att sura över! ;)

sen efter skolan åkte jag och mamma först och skjutsade Linda till skolan som inte ville gå i snöstormen (vilket man förstår!) och sen åkte vi hem :)
nu har jag pluggat en massa religion :( usch, hata!

och gissa vad? imorgon ska jag klippa mig! :o eller jag sitter iaf och tar till mig mod, hahah. usch, hatar verkligen att klippa mig.. hemskt ju! :P menmen, det behövs så lika bra att få det gjort :) så nu sitter jag och pepper mig själv, och det lär jag nog få göra ända fram tills det är klart, annars lär jag nog fega ur i sista sekund ;)

nej, nu blir det tv! får ju inte missa sveriges skönaste familjer! skönt pogram ju ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0