TRÖTT

hejsan! :)

skriver bara ett litet inlägg, för jag är dööööööö trött..
kanske lite märkligt eftersom klockan bara är typ kvart över åtta, menmen.. :P

har varit på scä hela dagen. jobbigt dag (antagligen därför jag är så trött som jag är).
men ja, en väldigt jobbig dag & energi krävande.

sen har jag bara varit hemma.
och det är sviiiinkallt ute och det blåser storm! inte roligt.
och så blåser det rakt igenom vårt hus, så det blir typ svinkallt här inne. tur att vi kan elda iaf :P då blire iaf lite varmare :)
och nu sitter jag men två tjocktröjjor (varav en är fleectröja) + tjocka sockor och en varm vetekudde ;)(y)

näj, nu ska jag vila så jag orkar med morgondagen! hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0