TRÖTT

ja, imorse var det riiiiktigt segt att gå upp asså.. ;) sånna dagar vill man helst bara ligga kvar.

skola på förmiddan. onsdagar är väldigt sköööna, har en kortkort svenska lektion sen bild och sen bild igen ;) rätt chill.
sen hem, gjorde först klart svenskan, sen var jag ute i det vääääldigt kalla vädret med mamma, sen gjorde jag klart spanskan och matten! väldigt flitig har jag varit ;) hahah

en sak som är lite jobbig också är att nästa vecka har vi 4 prov, och jag missar allihopa :(
är ju på scä hela veckan :( så då kommer jag få göra alla dom proven veckan efter, och då har vi spanska prov också.. då har jag alltså minst 5 prov på samma vecka.. tjoho! (y)


sommar, värme, fasterbo & laget. helt perfekt! (L) ta mig tillbaka.


och imorgon ska det snöa.. :( buhu. det kan få bli jul, men sen får det gärna bli sommar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0