äntligen

hej på er!

idag fick jag äntligen lämna huset, hahah :D åkte och kolla på Karin & Vendela när dom hoppade, & duktiga var dom! :D
men snacka om att man saknar ridningen när man kollar på alla andra :( jag vill bara upp igen!!

nu ieftermiddag/kväll har josse, Johan, Liam och Linda varit här! :D mys.
Liam växer sååå fort! :D & han är helt underbart söt.
så nu har dom varit här och ätit middag & så har jag myyyyst massa med Liam! (L)

imorgon blir det ingen skola för mig eftersom jag inte får gå :( men vi ska ändå dit en sväng och hämta lite papper. sen blir det av hem till Josse och Liam, hoppas jag iaf :D får väl se hur pigg jag är imorgon antar jag :)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0