bowling

hejhej! :D

idag har vi varit och bowlat med skolan :) skitkul faktist! :D jag, felle, emelie och mathilda körde på en bana. och gissa vem som vann? ;) JAG! :D hahah, woho!
jag tänker bara ge en fet diss till att kloten är så tunga :( man får ju skit ont i fingrarna och värsta krampen i armen. inte bra, då får man ju ingen kraft att skjuta iväg den med :P

sen åkte jag med felle och emelie ner på stan, så gick dom och jag mötte upp sis och mamma :) kollade runt lite och sen gick vi och käkade lunch, där vi hade väldigt kul :P hahah, nä men det var mysigt! :)
sen kollade jag och mamma vidare lite. fick med mig ett sån där band som man har runt huvet för att inte frysa över öronen. typ om man uppsatt hår, för då kan man ju inte ha mössa :) så den får en hiss! :D
sen fick jag även med mig en plånbok och mitt leg med mig hem :D(y)

sen har jag bara varit hemma :) pluuuggat en massa eftersom vi har så många prov nu :(
råkade somna ett tag också ;) hahah, trött kanske.

/ ISSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0