familje-dag

hejsan :)

idag var jag, mamma & Linda hemma hos Josse & Liam :D jättemysigt!
underbart väder ute ju! vi fotade en del, så jag ska försöka slänga upp en del bilder imorgon om jag hinner.
vi var först o hämtade papper på skolan, stog en massa saker från när jag var bebis där i (vikt, längd, osv), lite roligt att se faktist :)
sen var vi hos Josse hela dagen, käkade lunch där och njöt av den sköna solen. jätteskön dag faktist! :) men ändå jobbigt att inte kunna gå till skolan :( man missar ju så himla mycket, så jobbigt att ta igen allt sen. speciellt nu när vi har en massa prov o skit.
menmen, får se vad läkarn säger imorgon, hoppas på att få gå till skolan igen på onsdag! :)

blir halva dagen på scä imorgon. sen tandläkarn! :o jag är tandläkarrädd som fan asså! :o hoppas det går bra bara.. annars blir det iiiiiiinte roligt kan jag ju säga!

hörs mer imorgon! puuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0