feber..

vaknade inatt av att jag låg o skakade och hade jätteont i huvet.. frös så in i helvete mycket asså..
ringde på mamma som kom med alvedon och vatten eftersom jag inte kunde gå ur sängen, för då hade jag väl frusit ihjäl..
så somnade jag om sen när alvedonen börjat verka. så vaknade jag lite då och då tills mamma väckte mig klockan 10.
sen dess har jag bara legat i sängen eller i soffan och kolla på film/tv. har inte änns varit på nedervåningen någonting. usch, hatar att ha feber..
jag har liksom aldrig feber, har typ glömt bort hur det känns, till idag.

jag har kollat på en film som hette typ midsommar, en svensk komedi typ. men den var inte speciellt bra. skitkonstig var den :P
sen har jag kollat på i taket lyser stjärnorna, och den var väldigt bra faktist :) ganska hemsk och sorlig, men bra! :)
sen har jag bara kollat på världscupen och top model.

har ätit 4 alvedon hittils, blir nog en till alldeles strax!

nu ska jag vila vidare och kolla på tv! hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0