LÖRDAG

hejsan! :)

idag har det inte hänt så mycket. har bara varit hemma :)
tommys pappa var förbi en sväng förut också och hälsade på.
sen har jag varit ute en sväng, och jag fick gå en liten bit också (äntligen!) :D hahah.
så nu har jag pluggat, skit länge :( skitjobbigt att ligga efter asså..

jag saknar verkligen allt jag kunde göra förut, saknar det så in i h'lvete.
ibland känns det som att jag är redo att ge upp, när det blir som jobbigast. men jag har ändå saker som håller mig uppe på spåret och fortsätter att kämpa. jag förstår inte vad sånna som inte har det gör asså? jag har iaf någonting som drar mig framåt, men dom som inte har det, jag förstår inte.
det här är ett h'lvete att gå igenom, jag kan inte tänka mig att det går att förstå om man inte levt med det. det är ett rent helvete.



ta mig tillbaka till verkligheten tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0