snöööö

snösnösnö! :D

när mamma kom o väckte mig imorse och drog upp rullgardinen och sa att jag skulle kolla ut. och jag ba; VAAAAFAAAN?! hahah :D kritvitt ute!
jag tycker det är skitmysigt ju :D man får ju värsta julkänslorna. det ända negativa är väl typ att det blir halt och blött :P men annars äre ju mysigt!
snacka om att längta till jul nu asså, hahah. det är sååå underbart! heltklart bästa högtiden! ;)

idag har jag varit på scä :) gick bra där, och det går framåt! :D(y) jag längtar så himla mycket tillbaka till ridningen :) men snart så, snart är jag nog där!

sen åkte vi och träffade sis :) följde med henne o handla o så :)
sen släppte mamma av mig i stallet (eftersom jag får göra lite mera nu, typ gå i en halvtimma(!) hahah), så jag kollade lite på förklasserna till globenkvalen imorgon och på söndag :) det finns riktigt fina ponnisar asså! jisses.

nu ska jag kolla på idol! :D sjukt att Alice har hoppat av :o jaja, undra vem som åker idag?

 
snöööö :D inte bild från idag, den är från förra året ;)


sötnos sigge (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0