tandläkarn

heeellu :D

idag var det upp halv sju, och helvete vad trött jag var! har inte varit så trött på länge asså :o helt sjukt.
åkte hemifrån halv åtta iaf, och var på scä klockan 9 :) först möte med min nya läkare där, och en massa kontroller. det gick bra :) sen gjorde jag en stepwise (en massa frågor på en dator), vilket också gick bra. lite kluriga frågor ibland bara, men det gick när jag fattade dom efter jag läst dom en 100 ggr ;) hahah.
sen åt vi lunch där med dom också, så blev en halv dag där :)

var hos tandläkarn idag också! :o fett scaaaaary.
men det gick alldeles utmärkt! :D jag hade vääääldigt fina tänder sa dom, tillochmed så att de blev avensjuka ;) hihih. dom sa; "gud vilka fina tänder! det är tillochmed så att man blir avensjuk. tänk om alla kunde ha så fina tänder!" (a)

det var min dag lite kort :D nu ska jag gå och fortsätta läsa i min underbara booook! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0