tråkigt

hejsan :)

har inte hänt sådär jätte mycket faktist, mina dagar måste verka tråkiga :P hahah.

med igår var det skola på frmiddan fram till tio i tio. gjorde ett engelska hörförståelse prov eftersom jag missade det i onsdags. det gick helt okej faktist :) men sen vet man ju aldrig..
sen åkte jag till scä med mamma och tommy. var där vid elva och var där i typ en timma och gjorde lite kontroller o så.
sen åkte vi och hämtade min kära syster som följde med o handla, och sen lämna henne och sen hem :)
kollade idol också på kvällen :) många bra med faktist! har ni nån speciell favorit?

idag händer det inte sådär jätte mycket, eftersom jag inte får göra nånting. hade ju sett framemot strängnäsmarknaden som är idag med elle. men icke :( dit fick jag inte följa med sa dom igår :(
så jag får väl sitta här och ha tråkigt för mig själv dåra.. :(


och jag saknar ridningen så sjuuuukt mycket! :( och laget! :( jag blir galen snart. 
& speciellt min älsklings Casper, saknar honom enoooormt!
finns ingenting finare än den ponnyn.

Kommentarer
Postat av: lollo

åk dit och rid han då?:)

2010-10-09 @ 12:57:51
URL: http://dressyrtont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0