dagarna

söndag: åkte och kollade på när laget hoppade cup, eftersom jag itne får rida :( dom va väääldigt duktiga & red felfritt allihopa! :D oavgjort blev det.

måndag: skola på förmiddan, långtråkigt som fan.. sen hem till världens bästa syster och vara där ett tag och umgicks med henne & sen hem :)

idag har jag varit i skolan. och under matten så ringde dom från en typ blomsteraffär & jag ba vafan? :P hahahah! jag fatta ingenting, dom sa iaf att jag hade fått ett blomsterbud och undrade vilken tid dom kunde komma med det.
så jag var typ jätte nyfiken på vem det va ifrån, och gissa från vem? :D världens bästa lag! (L)
så himla gulligt verkligen! finns inga finare personer i den här världen asså!





jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0