fullt upp

kass uppdatering, jag vet. som vanligt :P

torsdag vart en lång dag. först prao halv dan, sen vart det upp till akuten.. & finns det något mer irriterande än att ha bedövning i armveckena? jag tror inte så va. vart kvar där hela kvällen o så iaf.

fredag var det prao, fick igentligen itne gå, men eftersom det var sista dan så ville jag verkligen dit :D världens mysigaste ställe asså! ville verkligen inte åka därifrån :(
se vart det hem till sis o vara där hela kvällen :)(L)

idag har jag varit i sthlm med mamma :) vart att lämna tillbaka stövlarna eftersim de var för stora :( och de hade inga med smalt & högt skafft inne :((( men fick med mig ett par strumpor hem!
men var på H&M och fick med mig två linnen, en t-shirt, en kofta och en långärmad tröja hem! :)


världens bästa Casper <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0