helt sjukt..

tjaaa! :D

asså, det händå nåt helt sjukt inatt. jag vaknar av att det låter, typ ett gnislande ljug av nåt slag och sen blev det tyst. så jag trodde att tommy skulle åka till jobbet. så jag ligger och försöker somna om, och sen kommer ett tll gnislande ljud fast vid det andra fönstret och sen låter det typ som att någon puttar och försöker få upp fönstret och sen blir det helt tyst igen. jag ba vaaafaaan händer? så kolla jag på klockan och då var den 02:01, så Tommy kunde det inte vara för han åker inte förnst typ 5. fatta rädd jag blev!
sen lät det som att det gick ngn där ute o allt. kollade ut efter typ 10 minuter, men ingenting va där eller nånting. skiiiiit läskigt!

har varit i skolan idag iaf, och jag o Felle va lite cp sista lektionen, hahah :P ibland får man göra det tråkiga lite roliiiigt!
sen vart det bup & lite så :)

& alla säger typ att jag kan få marddrömmar av det jag i just nu, men vafan? jag hörde det ju! 
isf måste det ha varit en jääääävligt verklig dröm kan jag ju säga :s ah, jag vettifan. jag blir förrvirad av allting.

skolfoto imorgon! hemskt vafan :P hatar skolfoton.. jaja, det ska nog gå bra ;) hahah.
och vi har spexfoto det 14 oktober! :DDDD så jävla grymt! men jag vettifan vad vi ska va för ngt, ngn som har något roligt förslag? :D



/ Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0