kvällen

vart ett väldigt stressigt inlägg förut ;) hade lite bråttom iväg :P men fick ner de senaste dagarna lite snabbt iaf :D
känns som jag har massa att göra, men har typ inget speciellt jag ska göra så :P bara anmäla till nynäshamn, och det är lite stressigt, för vi måste anmäla oss senast imorgon och det fattas en chafför, vi har en på g men det går lite segt :o vi kan ju inte anmäla oss utan chafförer liksom.. lite småt panik nu faktist.

nä nu ska jag gå o baka bröd! :D har typ ingenting för min, så fick en lite knasig idé ;) värmer upp inför praon den här veckan liksom ;) hahah.

och jag är ledig imorgon! :D fett skönt ju (y) då blire tillbringa dagen med sis & träning på kvällen (L) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0