(L)

förlåååt :( jag är seg, jag vet :P men har haft liiiite för mycket för mig de senaste dagarns :P

onsdag: skolan & sen till läkarn. var lite läskigt för hon hittade typ inte min puls för den var så låg, så jag var tvungen att göra ett EKG. det var lite läskigt :P hahah, värsta sugpropparna ju.

torsdag: skola och bup. sen träning på bästa Casper! :) han är så fin min fining (L)

fredag: skola, fast vi hade typ skoljogg, inte så roligt eftersom jag inte fick vara med :(
sen vart det hem o fixa sig o packa lite saker, sen möta mamma på stan och köpa lite frukt & sen vidare till Ellika för en kväll med världens bästa lag (L) vart en riktigt mysig kväll med middag och massa spelmys :D jag älskar er!

idag har det inte hänt så jätte mycket.. mina stövlar har kommit så mamma var o hämtade dom :D men dom var för stora :( så vi får åka o byta till ett smalare skafft o så :)


bilder från i fredags kommer! och från tävlingen i söndags, nån gång :D

mer update sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0