prao

heeejsan! :)
skriver lite om ed senaste dagarna också eftersom jag är så seg på att uppdatera nu för tiden! skärpning..

måndag var jag ledig eftersom vi har prao den här veckan men de har stängt på måndagar, så det blev en ledig dag för mig och felle! :D
så jag åkte ner på stan och umgicks med min syster hela dan :) trevlans!
sen blev det träning på Maya eftersom jag ska tävla henne på söndag. hade en massa kontroll övningar och det gick inte så bra för hästen var sjukt taggad & studdsade fram som en boll :P tog ett lite högre skutt på slutet vilket gick super bra! :)(y)

tisdag blev första prao-dagen! och jag vet vad jag ska säga, men det är så sjukt roligt! skit mysigt verkligen.
jag och Felle är på torekällbergets bageri. vi får göra massor & det bästa är verkligen människorna som jobbar där! (2st). hahah :D "George, du måste lära dom göra städa!"

idag har vi praoat för fullt! :D hihih. det är så himla roligt! :D mysigare ställe får man leta efter.
har gjort en massa skoj idag me :) + att Felle har fått haft svenska lektion! hahah.

mer imorgon, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0