titus

hejsan! :DD

onsdagonsdagonsdag
skola på förmiddagen :) hände inte så mycket faktist..
sen vart det bup, och det gick bra där :) sen hem och plugga :(

& förut när jag va ute hos Titus (min Kanin) så såg jag att han hade ngt konstigt över ögat typ. jag ba vafan? det som en knöl och han hade tappat hår där. så jag gick in till mamma, och då sa hon att det kunde vara cancer :(
så sen gick hon ut och kollade på hnm och då sa hon att det var en cancer som dom typ får när dom blir gammla :'( men som tur är så har det inte gått så långt än, det är typ jättelitet. men ändå! man kan inte gör någonting åt det heller :( stackars ninis (L) min tituuus :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0