torsdag

heeej :D

sovmorgon imorse! började tio, så det var väääldigt skönt :D
hände inte så jätte mycket i skolan eller så.. :)

sen drog jag till stan med Felle :) vi skulle plugga, kanske inte vart så där jättemycket av det, men lite iaf! :p hahah..

sen vart det träning på Casper :) han var himla fin idag! :D känns som vi börjar komma iform igen nu. det har ju varit lite sådär på sistone, men nu så! :D min fina (L)

Eva sa också nu att vi har tackat nej till att rida cupen :( menmen, det blir bäst så. det sa nej till att jag, ellika och olivia fick rida. så tyvärr så har vi inget lag kvar till det.. men vi sattsar på allsvenskan i vår & en massa lokala nu i höst :D så det blir nice ändå!

inplanerade tävlingar änsålänge är Nynäshamn den 3/10, LC+LB & Vällingby den 6/11, LC+LB :D
och så ville Annelie att jag skulle få runt Casper en väldigt låg bana på söndag också :) bara för att han skulle få komma runt, men vi får väl se hur det går med det :)


världens finaste, iår är det vårat år! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0