ÄNTLIGEN

Träningen idag på Fifty gick suuuuper!
Hon var super fin, visst märks det av att hon är bebis, men ack så roligt det är. Hon har det svårare med vissa saker, men jag börjar lära känna henne nu och hittar henne mer och mer. Hon går från klarhet till klarhet den ponnyn!

Och efter det fick jag äntligen sitta på min älskade Casper igen!!
Han ska igång nu efter två och en halv vecka, och det känns sååååååå himla skönt. För gud vad jag har saknat honom!
Skrittade honom länge, ca 20 minuter och travade ett varv åt båda hållen. Jobbade lite i låg form, och han kändes mjuk och avslappnad. Han var perfekt helt enkelt!
Han frustade och var jättenöjd efteråt!
Jag ska rida honom veckan ut, och sen ska han få gå ordentligt igen!


Min fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0