BÅTTUR

Hejhopp!

Nu har jag precis kommit hem efer en dag ute med båten, mycket mysigt! Jätteskönt väder också, det blir inte alls för varmt när man ligger på en ö för där blåser det :) perfa!

Och nu ska jag om en stund göra mig iordning och packa ihop lite grejer för sen bär det av mot första träningen efter sommarn! Det blir nog super :) Kommer kännas konstigt att Ellika inte är där bara :( :( :(

Igår blev det en jätteskön kväll på bullandö med familjen. Var där och hälsade på Niklas som jobbar där, jättefint ställe! Där skulle man inte säga nej till att få jobba om sommrarna. Mitt ute i skärgården med massor av fina båtar!


Bilden är inte från Bullandö, den är från pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0