EN SNURRIG FÖDELSEDAG

Hejsan!

Dagen igår blev lite blandad. Både bra och dålig.
Redan på morgonen kände jag mig snurrig och trött. Jag blev jätte snurrig av att bara dammsuga, det kändes typ som att jag skulle svimma.

Sedan kom släkten och firade mig. Jag kunde inte vara så social för jag var bara trött och allting snurrade. Så tillsalut fick jag gå och lägga mig en stund för att jag bara skakade.

Sen när de hade åkte (förutom familjen) åkte jag till stallet och red ut en sväng på Jack, vilket fick mig att må mycket bättre. Det var jättemysigt, typ sista sommaruteritten känns det som :(


Och nu idag så ska jag ner på stan med mamma och sen ska jag åka och hoppa Fifty, och ikväll ska hon också få gå en sväng i skogen!

Bild från i sommras från en galen träning på en galen Fifty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0