FÖRSTA SKOLDAGEN

Första skoldagen är avklarad. Den var inte speciellt lång, men ändå ;)
Vi hade bara upprop, och sen satte vi oss i våra inriktningar och "presenterade" oss. Vi fick en massa papper och hade rundvandring osv.
Skolan verkar super, och klassen verkar också trevlig. Vi är inte så många, och skolan är liten. Men det verkar ändå rätt mysigt! Och lärarna verkar snälla och det bästa av allt är att jag har min tränare till mentor, vilket är riktigt skönt för henne känner jag och då har vi redan en bra kontakt från början! :)

Sen åkte jag till stan, köpte lås och gick sen vidare hem till Linda där jag var i någon timme :) Sen åkte jag vidare hem.

Och nu ikväll har jag varit och tränat på Casper. Och den där urladdningen jag förväntade mig igår kom idag istället, hahah.
I början var han super fin, men i mitten var han som en fiolsträng och gick bara och laddade. Så när han inte gjorde som jag ville vart jag sur efter ett tag och då kickade jag till honom, och då flög han upp i luften och bockade och hade sig och där satt jag utan stigbyglar. Men inte åkte jag av inte ;)
Sen fortsatte han att bara ladda, så sen när vi skulle göra en travlängning drog han iväg i 180 galopp och for upp i luften igen. Och jag satt fortfarande utan stigbyglar ;) tur att jag har balans!!
Sen var han jättefin igen. Det var ungefär som att han behövde den där urladdningen och sen var det bra typ :P

Men nu måste jag nog kila, ska upp tidigt och jag är dö trött. Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0