HATAR MIN DATOR

Jag HATAR min data, den är heeeelt värdelös. Jag kan typ inte göra någonting utan att den ska haka upp sig och hålla på och krångla! Och då blir jag så arg så jag bara har lust att ta sönder någonting! JAG HATAR DEN!

Idag var det iallafall första riktiga skoldagen liksom :) Med lektioner och sånt. Så vi hade några lektioner, men fick mest böcker och information och gjorde lite tester osv.
Och djurhållning hade vi också, alltså lär vi oss att handskas med djur, även vi som inte går sånna djurs inriktning! :) Rätt kul ändå!

Sen var det bara att åka hem och då var jag hemma tjugo i fem (slutade tre, men var på stan en halv timma pga att min buss hem inte går förnst 4) och sen dess har jag bara varit hemma och inte gjort så mycket. Man får ju passa på innan vi får en massa läxor ;)

Nej, nu ska jag kolla klart på True Talent! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0