HÖST?

Idag var det upp tidigt, där mamma väckte mig ur min vääääldigt konstiga dröm. Hahah.
Jag åkte med henne till tandläkarn, och sedan åkte vi vidare till stockhom.

Sen åkte jag och red Casper medans hon handlade.
Och idag var han pigg, han hoppa och studdsa lite :P haha, för minsta lilla ljud gjorde han en 90 graders omvändning och hoppa i luften. Tur att jag har min balans iallafall ;)
Travade och skrittade och han var super fin. Mjuk och låg i formen. I morgon får vi galoppera, och vi får väl se hur det går ;) känner på mig att han kan vara en aning pigg.

Och nu snart ska vi gå över till grannen på kräftskiva. Mindre roligt i det här värdet kan jag ju säga.. Hade kunnat vara mysigt om det var soligt, men nu är det bara blött, grått och kallt :(


Kommentarer
Postat av: alina

saknade dig hos stina.. hoppas allt är bra med dig :)

2011-08-20 @ 21:18:24
URL: http://marminges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0