KÄR I EN JACKA

Förmiddagen igår tillbringades hemma, städade och fixade i mitt rum.. Så nu är det fint!

Sen åkte jag på träning på Fifty som var super fin! Riktigt fin var hon. På slutet orkade hon inte riktigt, men det var bara några misstag i cavalettin. Utöver det var hon super!
Och Casper är fortfarande halt.. Men han är mycket bättre. Hoppas han är hel snart, saknar honom sjuuuukt mycket!!



Idag har jag och mamma varit på stan. Fick med mig en jacka hem som jag blev totalt tokkär i!! Tyvärr så är ju min mobil handikappad så det går inte att sätta in bilder på datan. Får söka upp en bild på nätet, men det är ju snyggare att se den på!

Och så handlade vi lite grejer till skolan.
Helt sjukt att den börjar snart! Jag längtar faktist nu, det ska bli hur kul som helst.
Det kommer bli som att börja på ett nytt liv: Nya kompisar, ny skola, eget ansvar. Allt kommer förändras.
Hela skolgången kommer förändras. I grundskolan är man så bortskämd, lärarna håller reda på det mesta. Nu ska man klara av allt själv, tänka helt själv. Men det kommer bli bra, jag vet att jag har valt helt rätt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0