MERCEDES

Träningen igår blev på fina Fifty! :) Hon var riktigt fin i början, sen vart hon lite pigg och sen i slutet dog hon. Hon blev lite trött. Men det är så med unghästar, pigga och sen helt plötsligt dör dom.
Jag gillar henne faktist, det är lite kul att få något nytt att jobba med. Visst, jag saknar Casper väldigt mycket. Men jag kommer att få rida honom snart, det vet jag. Och honom kan jag jag utantill och vet precis vad jag ska göra för att utmana hans svagheter. Men med Fifty vet jag knappt någonting. Där måste jag känna mig fram och det lär man sig mycket på! :)

Nu ska jag snart åka till Merchan för jag har henne idag. Ska fixa allt till henne och skritta henne (hon är under igångsättning) :)
Sen kommer Linda och Danne hit och är här hela dagen, tror jag. Då blir det nog bad och så. Det är ju stålande sol och super varmt! Äntligen lite sommar väder! :D



hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0