NY PONNY

Förlåt för att inlägget inte kom upp igår. Men vårat internet är heeeeelt knas och stängs av och på var 5 minut typ.. irriterande!!
Och åskan brakade loss strax efter det, så det var bara att stänga av datorn.

Igår åkte jag ju först till stallet. Där red jag på den nya ponnyn som kom i tisdags, Jack.
Och ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den, hahah. Den är 9år och kan inte gå i form, men det blir en perfekt barn-ponny! Den var varken pigg eller seg, den gick i sitt tempo utan att jag behövde driva eller bromsa.

Sen åkte jag till Vicke! Och saknat honom har jag gjort, massor!
Red iallafall honom och han var pigg och glad och superfin som alltid! :)
Red även Nogger efter det. Han var också pigg och glad och fin!

Och jag måste även tillägga att jag har riiiktigt bra balans! De busade till det ibland och drog ner huvet och tvärnita. Men kvar satt jag!

Jag har ju fått ett par provningar på min balans det senaste året: skentur barbacka i nerförsbacke (jag hann tänka "nu dör jag" för det var inte en liten sträcka vi skenade) ;), Celines bockserier på Pelle-träningen och Vickes/Noggers tvärnitar med huvet rakt ner.
Jag är glad över min balans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0